2.1 Придбання послуг КЕП

Navigation:  2. Придбання послуг >

2.1 Придбання послуг КЕП

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Для придбання послуг КНЕДП «Masterkey» необхідно виконати наступні дії:

-згенерувати особистий ключ (файл «Key-6.dat»);
-сформувати й зберегти файли заявок на отримання сертифікату шифрування та сертифікату підпису (два файли формату «*.p10»).

Далі слід виконати таку послідовність дій:

1.Обрати необхідний пакет послуг та сформувати електронне замовлення на придбання послуги.
2.Додати до електронного замовлення відскановані копії юридичних документів, що підтверджують особистість клієнта,  додати раніше сформовані  заявки «*.p10» на отримання сертифікатів.
3.Підписати за допомогою діючого КЕП  сформований пакет документів до замовлення.
4.Надіслати підписані документи замовлення на опрацювання до КНЕДП «Masterkey».
5.Сплатити рахунок на отримання послуги.
6.Зберегти на носії інформації (CD-диск, USB-флеш накопичувач тощо) отримані сертифікат шифрування та сертифікат підпису.

В залежності від обраного типу електронного підпису слід керуватися наступними пунктами інструкції користувача:

2.1.1. Удосконалений підпис. Оформлення замовлень файлових ключів

2.1.2 Токени. Оформлення замовлень  апаратних ключів

2.1.3 DepositSign. Оформлення замовлень ключів у хмарному сховищі