Замовлення в стані "Послуга надана" можна перенести до архіву. Для цього необхідно перейти до переліку замовлень в персональному кабінеті, обрати відповідне замовлення та натиснути кнопку [В архів] (Рис. 3.1.1).
Рис. 3.1.1. Переміщення обробленого замовлення до архіву
Щоб перейти до перегляду архівних записів необхідно:
1. | У блоці Навігація обрати Мій кабінет. |
2. | У блоці Ваші замовлення перейти на вкладку Архівні (Рис. 3.1.2). |
Рис. 3.1.2. Перегляд архівних записів
Додане до архіву замовлення, за необхідності, можна відновити, натиснувши кнопку [Активувати]. Таке замовлення буде знову переміщено до переліку на вкладці Активні.
Увага! Замовлення, які знаходяться в стані «Послуга надана», автоматично переносяться до «Архівні» через 180 днів Замовлення, які знаходяться в стані «Очікують оплати» та по яким не надійшла оплата, автоматично переносяться до «Архівні» через 31 день |
Увага! Видалення незавершених замовлень: Видалення замовлень відбувається за умови, що:
2. незавершені замовлення в стані відмінному від стану «Підписання документів», які не були переведені користувачем до «Архівні», в яких не було здійснено оплату і не згенеровано сертифікати - автоматично видаляються, якщо вони були створені до 01.01.2022. Нотифікація на електронну пошту користувачу для замовлень, створених після 01.01.2022, надходить через 14 днів з моменту створення замовлення, наступного тексту: "Шановний користувач! Ваше замовлення № ..... не змінило стану, тому буде автоматично видалено через 14 днів. Завершіть, будь-ласка, замовлення або переведіть його в "Архівні". Якщо стан замовлення не буде змінено користувачем, воно буде автоматично видалено. У разі відправки в «Архівні» користувач отримає попередження: «Дане замовлення не набуло стану «Послуга надана», тому буде автоматично видалено через 30 днів з вкладення «Архівні»» |