Крок 1. Формування даних замовлення
1. | В переліку доступних послуг персонального кабінету необхідно обрати КП "Арт-Звіт Pro" (Рис. 2.2.1.1). |
Рис. 2.2.1.1 Активація процесу оформлення замовлення
2. | Далі обрати необхідний тип ліцензії та натиснути кнопку [Замовити] (замовлення можна також додати через Корзину – кнопка [Додати в корзину]) (Рис. 2.2.1.2). |
Рис. 2.2.1.2 Вибір типу ліцензії
3. | Встановити дату початку дії нової ліцензії, обравши дату з календаря, натиснувши кнопку [] або ввівши дату власноруч (Рис. 2.2.1.3 (1)). |
4. | Для продовження натиснути кнопку [Продовжити>] (Рис. 2.2.1.3 (2)). |
Рис. 2.2.1.3 Внесення дати початку дії послуги
Крок 2. Зазначення даних про замовника
На цьому кроці необхідно внести розширену інформацію про особу замовника, частина даних на формі вже будуть заповнені автоматично, після завантаження діючого сертифікату .
1. | Необхідно вказати вид занятості замовника (Рис. 2.2.1.4 (1)) – Юридична особа, Відокремлений підрозділ. |
2. | Необхідно вказати актуальний e-mail (Рис. 2.2.1.4 (2)), на який надходитимуть повідомлення про стан обробки замовлення. |
3. | Вказати додаткову інформацію: поштова адреса замовника підписувача, система оподаткування підприємства (ІПН, номер свідоцтва платника ЄП, номер свідоцтва платника ПДВ). |
2.2.1.4 Дані про замовника
4. | Перевірити правильність даних або внесіть нову інформацію в блок Керівник – посада, код за ДРФО, ПІБ. Всі поля даного блоку є обов’язковими. |
2.2.1.5 Реквізити банківського рахунку
5. | Далі, за необхідності, необхідно вказати реквізити банківського рахунку (Рис. 2.2.1.5). |
2.2.1.6 Дані про керівника
6. | Натиснути кнопку [Продовжити>]. |
Замовлення про надання послуги створено, його можна переглянути в переліку активних замовлень персонального кабінету (Рис. 2.2.1.7).
2.2.1.7 Перегляд замовлень персонального кабінету
На даному етапі є можливість призупинити оформлення замовлення, вийшовши з персонального кабінету, та повернутися до замовлення пізніше.
Замовлення перебуватиме у стані "Очікування документів". Продовжити оформлення замовлення можна пізніше, після надходження на e-mail листа з інформацією про готовність документів (Рис. 2.2.1.8).
2.2.1.8 Лист-повідомлення про готовність пакету документів замовлення
Крок 3. Підписання документів
Після надходження повного пакету документів угоди придбання послуги, стан замовлення зміниться на "Підписання документів" (Рис.2.2.1.9).
2.2.1.9 Перегляд замовлень персонального кабінету
Далі, на сформований пакет документів, слід накласти КЕП усіх відповідальних осіб (директор, головний бухгалтер, печатка, співробітники) та надіслати документи на обробку Адміністратору Сервісу.
Перейти до форми підписання пакету документів замовлення (Рис. 2.2.1.10) можна одним зі способів:
1. | Зачекати завершення процесу формування пакету документів, в результаті чого відкриється форма з відповідним пакетом документів. Дана процедура займе певний проміжок часу. |
2. | Зайти до персонального кабінету та обрати сформоване замовлення в стані "Підписання документів". |
3. | Перейти до форми пакету документів замовлення за посиланням, що наведено у листі-повідомленні. |
2.2.1.10 Перелік сформованих документів замовлення
Отримані документи, що були сформовані та надіслані для підписання двосторонньої угоди про надання послуг, необхідно перевірити. Для цього документ необхідно відкрити на перегляд (Рис. 2.2.1.11) у окремому вікні, натиснувши кнопку []. Також документ можна роздрукувати (кнопка []) чи зберегти на диск (кнопка []);
2.2.1.11 Перегляд документа в окремому вікні
Документ можна завантажити, для цього необхідно натиснути кнопку [] (Рис. 2.2.1.12) або зберегти на диску (наприклад, обравши Зберегти файл).
2.2.1.12 Завантаження документа
Далі потрібно підписати кожний документ окремо. Для цього необхідно:
- | натиснути кнопку []; |
- | на формі накладання цифрового підпису натиснути кнопку [Підписати]; |
2.2.1.13 Форма підписання електронного документа
- | обрати тип особистого ключа (файловий або апаратний); |
- | зазначити назву КНЕДП, що видав особистий ключ; |
- | зазначити шлях до ключа; |
- | ввести пароль; |
- | натиснути кнопку [Підписати]. |
2.2.1.14 Зчитування особистого ключа
Як результат успішного підписання документа, стан документа зміниться на "Підписано". У вікні перегляду електронного документа натиснути кнопку [Закрити].
Для продовження процесу оформлення замовлення натиснути кнопку [Продовжити>].
Далі, підписаний пакет документів буде надіслано Адміністратору Сервісу на перевірку.
Крок 4. Оплата замовлення
Після відправлення підписаного пакету документів стан замовлення зміниться на "Очікування оплати" (Рис. 2.2.1.15).
Перегляд замовлень персонального кабінету
2.2.1.15 Оплата сформованого замовлення
Далі необхідно перейти до форми перегляду замовлення, оберати варіант форми оплати сформованого рахунку (Рис. 2.2.1.16):
1. | Для оплати через сервіс iPay.ua. необхідно натиснути кнопку [iPay.ua] (Рис. 2.2.1.16 (1)) та здійсніть оплату рахунку за допомогою обраної платіжної системи. |
2.2.1.16.1 Оплата рахунку через систему iPay.ua
2. | Для оплати рахунку-фактури необхідно відкрити та роздрукувати документ Рахунок (Рис. 2.2.1.16 (2)). Здійснити оплату послуги у будь-якому найближчому відділенні банку або через доступну систему електронних платежів (е-банкінг, online- банкінг та інше). |
На даному етапі є можливість призупинити оформлення замовлення, вийшовши з персонального кабінету, та повернутися до замовлення пізніше, після обробки даних Адміністратором ресурсу. На період перевірки даних щодо оплати, замовлення буде перебувати в стані "В роботі".
Як результат успішного завершення транзакції оплати замовлення, на e-mail надійде відповідний лист.
Крок 5. Перевірка наданої ліцензії
Після успішної перевірки повного пакету документів та отримання оплати, стан замовлення зміниться на "Послуга надана".
Користувачу необхідно перевірити доступ до КП, у відповідності до наданого типу ліцензії.
Оброблений запис замовлення можна помістити в архів. Для цього необхідно перейти до переліку замовлень та для обраного замовлення натиснути кнопку [В архів]