1.4. Персональний кабінет користувача

Navigation:  1. Вхід користувача до Сервісу >

1.4. Персональний кабінет користувача

Previous pageReturn to chapter overviewNext page

Після успішної авторизації в Сервісі користувач отримує доступ до персонального кабінету, в якому безпосередньо можете виконати наступні дії:

-переглянути перелік наявних послуг та здійснити вибір послуг, сформувати замовлення;
-переглянути перелік активних та архівних замовлень; відслідковувати стан їх обробки;
-переглянути термін дії КЕП;
-зберегти ліцензійні коди та(або) сертифікати до особистих ключів КЕП.

Налаштування кабінету клієнта та навігація

Персональні дані клієнта та термін дії КЕП наведено у верхній лівій частині Рис. 1.4.1 (1). Для зручного та швидкого повернення до сторінки з замовленнями та переліком пропозицій, у блоці Навігація натисніть Мій кабінет.

Усі активні сформовані замовлення, а також їх стан обробки, наведено в блоці Замовлення, розділ "Активні" Рис. 1.4.1 (2). Архівні замовлення містяться в блоці Замовлення, розділ "Архівні".

Перелік актуальних послуг міститься у блоці Оберіть продукт Рис. 1.4.1 (3).

Також є можливість вибору одного та більше пропозицій, щодо придбання ліцензій до програмних продуктів або пакету послуг, й тимчасового розміщення їх в корзині замовлень – піктограма       Кнопка [clip0002] у верхній правій частині персонального кабінету показує кількість обраних послуг. У разі, якщо "Корзина" порожня, то за допомогою clip0003 можна обрати послугу.

clip0001

Рис. 1.4.1. Інтерфейс персонального кабінету клієнта