Після успішної авторизації в Сервісі користувач отримує доступ до персонального кабінету, в якому безпосередньо можете виконати наступні дії:
- | переглянути перелік наявних послуг та здійснити вибір послуг, сформувати замовлення; |
- | переглянути перелік активних та архівних замовлень; відслідковувати стан їх обробки; |
- | переглянути термін дії КЕП; |
- | зберегти ліцензійні коди та(або) сертифікати до особистих ключів КЕП. |
Налаштування кабінету клієнта та навігація
Персональні дані клієнта та термін дії КЕП наведено у верхній лівій частині Рис. 1.4.1 (1). Для зручного та швидкого повернення до сторінки з замовленнями та переліком пропозицій, у блоці Навігація натисніть Мій кабінет.
Усі активні сформовані замовлення, а також їх стан обробки, наведено в блоці Замовлення, розділ "Активні" Рис. 1.4.1 (2). Архівні замовлення містяться в блоці Замовлення, розділ "Архівні".
Перелік актуальних послуг міститься у блоці Оберіть продукт Рис. 1.4.1 (3).
Також є можливість вибору одного та більше пропозицій, щодо придбання ліцензій до програмних продуктів або пакету послуг, й тимчасового розміщення їх в корзині замовлень – піктограма Кнопка [] у верхній правій частині персонального кабінету показує кількість обраних послуг. У разі, якщо "Корзина" порожня, то за допомогою можна обрати послугу.
Рис. 1.4.1. Інтерфейс персонального кабінету клієнта